Adminisztráció, irodai munka
Archivált

A vállalkozás az évtizedes múltra visszatekintő egri nagykereskedelmi irodájába keres irodavezetőt

Kovács Tüzép Kft.
Irodavezető
Munkavégzés helye: Eger
2020. 01. 10. 12:22

Az egri újHáz Centrum-ot üzemeltető 29 éves Kovács Tüzép Kft.
építőanyagokat forgalmazó kis- és nagykereskedelem.  A vállalkozás több
mint 70 főt foglalkoztat, minden évben növeli forgalmát, fejleszti
üzleteit és nagykereskedelmi hálózatát.

A vállalkozás az évtizedes múltra visszatekintő egri nagykereskedelmi
irodájába keres

IRODAVEZETŐ

munkatársat.


Feladatok:

  • Az irodai folyamatok és az iroda adminisztrációs rendjének ellenőrzése.
  • Az egri raktárbázis beszerzéseinek felügyelete.
  • Logisztikai folyamatok koordinálása.
  • Kapcsolattartás és összehangolt munka más részlegeken dolgozó kollégákkal.
  • A teljes céget érintő stratégiai beszerzésekben való aktív részvétel.
  • Árajánlatok készítése viszonteladók és kivitelezők részére.
  • Vevői megrendelések lebonyolításának ellenőrzése.
  • Vevői fizetési kötelezettségek teljesülésének ellenőrzése.
  • Irodai adminisztrációs feladatok ellátása (pl.: bevételezés, számlázás stb.).
  • Egyéb feladatok elvégzése a felettes megbízása alapján.
  • Részletes jelentések és statisztikák készítése.

Elvárások:

  • Vezetői tapasztalat.
  • Kereskedelmi érzék.
  • Gyors, pontos munkavégzés, terhelhetőség.
  • Stressz tűrő képesség.
  • Megoldás központú gondolkodás.
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret (Outlook, Word, Excel).

Előnyök:

  • Csempe- vagy építőanyag kereskedelemben szerzett tapasztalat.
  • Angol nyelvtudás.