Irodai asszisztens álláslehetőség Noszvajon


Hang,-és fénytechnikai vállalkozásunkba keresünk ismételten egy új csapattagot.

Pénzügyi asszisztens kollégánk változatos pénzügyi és számviteli feladatokat lát el, a bejövő számlák kezelésétől kezdve a vevői kintlévőség menedzselésén át egészen a pályázatokkal kapcsolatos ügyintézésig.

Jelentkezés módja:

  • Motivációs leveled, fényképes önéletrajzzal várjuk.

Motivációs leveledben a következő kérdéseket mindenképpen válaszold meg benne:

  • Miért szeretnél váltani?
  • Mi az, ami felkeltette az érdeklődésedet a hirdetésünkben?
  • Hány év tapasztalatod van számviteli/pénzügyi területen? Azon belül milyen munkakörben, milyen fő feladatokban?

Feladatok

  • Rendelések kezelése/számlák kiállítása
  • Könyvelési anyagok előkészítése
  • Banki utalásokkal kapcsolatos ügyintézések
  • Vevő kintlévőség nyomon követése, menedzselése
  • Pénztárzárással kapcsolatos feladatok ellátása
  • Egyéb pénzügyi, irodai adminisztratív feladatok elvégzése (pl. statisztikák/riportok készítése)

Elvárások

  • Minimum középfokú szakirányú végzettség
  • Magabiztos informatikai ismeretek (Excel, Word)
  • Precíz és eredményorientált munkavégzés
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Szükséges végzettség: Középiskola

Előnyök

  • Angol nyelvtudás
  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Cégünk évről-évre stabil fejlődést mutat, hosszútávon is biztos, bejelentett munkát, és fiatalos, baráti hangulatú cégkultúrát ajánlunk.
  • Innovatív és támogató cégvezetés
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Hosszútávú karrier egy stabil cégnél
  • Értékteremtő feladatok, amikkel hozzájárulsz a cég további fejlődéséhez

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!